byłem z tym w serwisie, jechałem też na jazde próbną Passatem z DSG i takie same objawy, tak po prostu działa ta skrzynia a ja na początku byłem przewrażliwiony W latach 2004 do 2006 był problem z ta skrzynią, a dokładnie z MECHATRONIKĄ czyli częścią odpowiedzialną za zmianę biegów co objawiało sie dużym szarpaniem a nawet mocnym stuknięciem jakby w podłoge samochodu. Problem ten jest rozwiązany ale jak sie człowiek naczyta to potem kombinuje he. Ogólnie dalem już spokój i tak po prostu ma być. trzeba lać i jeździć :diabelski_usmiech
Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)
Zwiń
X
-
Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)
Witam,
wiem, wiem ten temat był juz poruszany wielokrotnie ale....
Nabyłem niedawno Octavie I 2007r. 25000km, silnik 1.9 TDI - Sprowadzana z Niemiec.
Przy po wrocie nią do domu czułem przy hamowaniu, że kierwonica doś mocno trzęsie!
Zaraz po przyjeżdzie sprawdziłem tarcze i okazało sie, że jest pęknieta!
Wymieniłem 2 na nowe w serwiesie skody i po jakimś czasie znów mi trzęsie kier. przy hamowaniu?! (dzieje się tak tylko z tarczą prawą!!!) Ojciec mam zakład ślusarski to przetoczył ją i znów przez jakis czas było ok- do teraz gdy znów jest tak samo???!!!
Nie wiem co jest grane??? to jest cięzkie auto więc może zainwestować w tarcze ATE + klocki do tego? Tylko gdy znów okaże się, że sie wichruje to chyba oszaleje!!!
Czy może być to jakaś inna przyczyna?
-
-
adrianp20, moim zdaniem jest to problem konstrukcyjny O1 tzn. zastosowanie
bebnow z tylu.Ori przod nie daje rady przy dlugich dohamowaniach.Mialem to samo
juz po przebiegu 10 kkm.
W O2 ,mimo tego samego ukladu hamulcowego z przodu,ale zastosowaniu z tylu ''duzych''tarcz..256mm.ten problem juz nie wystepuje.
Jedyne co pozostaje to super dobre tarcze z przodu,albo zmiana z tylu bebnow na
tarcze,albo jedno i drugie.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
Komentarz